Schloss Benrath

23 september 2023 - Düsseldorf, Duitsland

We kozen er deze keer voor om de auto te gebruiken onze Düsseldorf carte liep af om 15u 30 dus voor alle zekerheid gingen we met de auto
We parkeerden ons in de woonwijk achter het kasteel
In de winkel kochten we de tickets en daar kan je een heleboel mee bezoeken.
In het paleis krijg je pantoffels die je over je schoenen moet dragen die dus veel te groot zijn, super grappig. Dit om de vloer te beschermen.
We konden ook een hele leuke Engelstalige audiogids downloaden op onze gsm.
Daarna bezochten we het natuurkunde museum en het museum voor tuinkunst voornamelijk over tuinarchitectuur.
De tuin zelf is gigantisch.
We reden dan naar het Nordpark en hebben daar ook een wandeling gemaakt.
Morgen gaan we naar huis.
We hebben echt genoten van de reis.

1. Christiane TITECA:
    24 september 2023
    Nog eens een laatste voltreffer blijkbaar ! Een zeer mooie , ontwikkelende reis gehad met onvergetelijke beelden en ervaringen om diep vanbinnen ,heel lang , te bewaren ! Een veilige terugreis gewenst en behouden thuiskomst !