Grand Teton

8 juli 2015 - Grand Teton National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Ons bezoek aan Grand Teton viel nogal tegen door het slechte weer. Toen we aan het visitorcenter aankwamen zagen we een coyote wegglippen. We dachten dat het een vos was maar nadien bleek het dus een coyote te zijn.

We hebben een hele mooie wandeling gemaakt rond het Jenny meer en we waren nog maar vertrokken toen we een hert tegenkwamen vlak naast ons wandelpad.

De wandeling was veel zwaarder dan verwacht maar wel heel erg mooi. Je kunt ook de boot nemen naar de watervallen, maar ja dan hadden we dat hert niet gezien. Als het weer helderder is heb je een prachtig zicht op de omringende bergen. Dat ontbrak er uiteraard wel aan. We konden wel de boot terugnemen toen het begon te gieten. Na nog enkele foto's vanuit de auto reden we verder naarYellowstone. We logeerdein het park zelf vlak bij het Yellowstone Lake. Het was heel druk in het restaurant zodat we pas konden eten om 9 uur. Vanuit het restaurant konden we wel de zon zien ondergaan op het meer. De kamer viel wel mee maar er was geen WIFI wat wil je het is een natuurpark. Het wordt er ' s avonds flink koud.