Cyprus

9 april 2017 - Limasol, Cyprus

Deze nacht zijn we supervroeg opgestaan. Om 2 u30, Na een koud ritje, 't Was amper 1,5 graden kwamen we aan in Zaventem. Amai dat is daar ingewikkeld geworden. Na zeker 3 keer onze identiteitskaart getoond te hebben konden we nog wat dutten en om 5 u30 mochten we dan het vliegtuig op. De vlucht was goed maar we konden niet zoveel zien door de wolken. In Phapos werd iedereen met bussen naar hun hotel gebracht . En wij mochten met de taxi want we waren blijkbaar de enige die naar Limassol . We waren rond de middag in ons hotel en mochten een halfuurtje later al aanschuiven aan het buffet. Het zit hier vol Engelsen dus het eten is voornamelijk op hun smaak gebaseerd . Er zijn citeer wel,heerlijke slaatjes en er is voldoende keuze. Om 14 uur mochten we dan naar onze kamer , die is reuze met uitzicht op het zwembad en ook een beetje op de zee. Het zwembad is lekker fris en groot. Er waren wel niet veel ligstoelen maar na een beetje zoeken lukte het toch om er te vinden. Ze hebben hier heerlijke cocktails en ook alcohol vrije mmmm. Het is all inclusief dus da' s echt plezant.