North Coast500

16 juli 2016 - Aultbea, Verenigd Koninkrijk

Slapen was weer niet zo evident door
...zatte schotten
Na weer eens een heerlijk ontbijt vertrokken we langs de North Coast 500.
Het landschap is hier vooral desolaat . Niet moeilijk want tijdens dz Clearings werden 15000 schotten verjaagd om plaats te maken voor schapen. Er staat daar een kerncentrale. De Westkust is veel ruwer en ook mooier maar het weer sloeg om. Het begon te regenen en toen we op de berg klommen om de geologie te besturen waaiden we er bijna af. Een paraplu kan je hier niet gebruiken maar een goede regenjas wel. En eigenlijk ook een regenbroek. Onderweg hebben we dan maar binnen gegeten want t was veel te nat. Tegen de avond werd het droger en konden we nog een wandeling over een hangbrug maken die over een waterval is gespannen. Griezelig. Ik heb nl hoogtevrees. We zijn in de vliegende storm in ons hotel Aultbea aangekomen. Het ligt aan de kust en ik kon vanuit ons raam de bootjes zien maar 's nachts hadden we wel last van de storm wel een gezellig hotel.