Vancouver, autoinbraak

28 juli 2015 - Vancouver, Canada

Toen Kim gisternavond de parking wou verlengen kwam hij tot de akelige vaststelling dat de ruit ingeslagen was.De auto stond op een openbare parking . Er was gek genoeg niets gestolen. We hadden direct contact opgenomen  met het verhuurbedrijf.Die vertelde ons dat we moesten aangifte doen en dan terugbellen. Dus 's morgens naar het politiekantoor bleek dat pas open te gaan om 10 uur, en bezet te worden door vrijwilligers. Kim heeft veel moeite via de telefoon een aangifte gedaan. Dan moest hij dus terug bellen met Alamo. Iedere keer een kwartier wachten en dan na een volledige uitleg brak de verbinding af vlak voor de oplossing . Uiteindelijk zijn ze de auto komen wegslepen en kregen we een andere, alleen was er geen enkele terreinwagen ter beschikking. dus nu rijden we rond met een'koekendoos'met andere woorden eenmonovolume Kia. We zijn nadien nog en fietstocht met elektrische fietsen gaan maken in Stanleypark. Dat was wel superleuk .

1. Peter Dreelinck:
    31 juli 2015
    Oei, da's minder . Thuis nog niet ingebroken, na paar dagen slecht weer hier nu terug stralende zon. Veel plezier nog !