Regenachtige dag

21 september 2023 - Düsseldorf, Duitsland

We vertrokken deze morgen zonder de afwas te doen.
Er was regen voorspeld in de namiddag dus wilden we profiteren van het droge weer.
We bezochten eerst het filmmuseum ,een tof museum waar je kunt zien en experimenteren hoe vroeger en nu films gemaakt worden.
Daarna trokken we naar het stadtmuseum. Hier kregen we de geschiedenis van Düsseldorf te zien. En tenslotte bezochten we de Aquazoo een beetje zoals Sealive maar veel groter en met meer uitleg alleen in het Duits.
Alles was inbegrepen in onze Düsseldorf card.
We waren gelukkig op tijd in ons appartement toen het begon te gieten. Regenachtige dag
We vertrokken deze morgen zonder de afwas te doen.
Alles was inbegrepen in onze Düsseldorf card.
We waren gelukkig op tijd in ons appartement toen het begon te gieten.

1. Christiane TITECA:
    22 september 2023
    Nog eens een gewonnen dag , nog net voor de regen , dat lukt dan wel bij jullie : goed gedaan en veel gezien ! Groetjes !