Homer

27 juli 2018 - Homer, Alaska, Verenigde Staten

We vertrokken terug in de mist. Onderweg konden we genieten van het zonnetje. Het is duidelijk het zalmseizoen want in heel veel rivieren zie je de vissers in het water staan met een groot schepnet.
In Kenai bezochten we eerst de historische Russische gebouwen. En daarna liepen we over een pad waar kapitein Cook zelf nog over gelopen had tot aan de zeeinham waar echt heel veel vissers in het water stonden. Je kunt er als het helder genoeg is de vulkanen zien op een eiland.
Ook in Ninilchik zijn we gestopt om het historisch Russisch orthodoxe dorpje te bezoeken.
Ons hotel ligt helemaal aan het einde van homer spit en noemt Land's End. We kunnen vanuit onze reuzegrote hotelkamer naar de bootjes en de gletsjers kijken.
We zijn in het restaurant verse zalm en heilbot gaan eten mmmm. De vissen die ze samen met klanten gevangen hebben hangen ze op dan nemen ze foto's kuisen ze en verkopen aan de restaurants.
Er is hier een groep gaan zwemmen in het ijskoude water , het is nu 13 graden en een koude wind. En nu staan ze rond het kampvuur

1. Gaston & Christiane:
    28 juli 2018
    We genieten mee van jullie reis!