The Causeway coastal roue

5 juli 2019 - Giant's Causeway, Ierland

We hadden in het Titanic museum een visitors guide gevonden van deze route, waardoor we heel goed konden kiezen wat we wilden zien.
Dit is hier de streek van de Game of Thrones. Je kunt er verschillende locaties bezoeken waar ze gefilmd hebben. Met volle bussen komen ze hier op bezoek.
We slingerden met onze auto langs de kust , om af en toe te stoppen voor een mooie foto. We reden op de scienic route naar Cushendun, waar een cave is ( cave in stormlands seizoen 2) .We reden verder langs de supersmalle wegen naar Torr head en... Zaten in de mist. Daar kan je omhoogklimmen om van het uitzicht te genieten. Het is hier gelukkig rustig.
Ondertussen kennen we de wegmarkeringen: witte strepen en je kan elkaar passeren, zijn er geen dan heb je veel meer moeite.
We stopten bij de rope bridge. Deze touwbrug werd vroeger door de vissers gebruikt. We moesten heel lang aanschuiven in de gietende regen. Leuk is wat anders, het is er gewoon te druk.
We waren allemaal goed nat dus zijn we doorgereden naar het Causeway hotel in bushmills. Dit hotel ligt vlak naast de Giant's Causeway en je krijgt er gratis toegang tot het experiance centre. De  basaltzuilen zijn vrij te bezichtigen.

1. Gaston & Christiane:
    7 juli 2019
    We genieten nu mee met jullie reis. De foto's geven een duidelijk beeld van de streek.