Sevilla

25 april 2023 - Sevilla, Spanje

We aten ons heerlijk ontbijt met vers geperst sinaasappelsap, broodjes worstjes groenten en fruit verlieten we het hotel en reden we richting Sevilla.
We stopten eerst in Sentinel. Een super schattig witgekalkte dorpje dat tegen de rotswand gebouwd werd.
We vonden bijna geen parkeerplaats.
We moesten helemaal naar beneden en daarna terug naar boven.
Er reden ook auto’s maar dat leek toch niet eenvoudig.
De tegels in het midden waren erg glad zodat ik uitgleed gelukkig zonder erg.
Daarna bezochten we ook nog Utera
Ondertussen was de temperatuur al opgelopen tot boven de 30 graden.
We checkten in het hotel en kregen direct een hele uitleg over Feria de Abril.
We wandelden langs het water en kwamen al volledig uitgedoste feestvierders tegen . Hoe dichter we kwamen bij de toegangspoort hoe meer feestvierders paarden en koetsen.
Fenomenaal.
Op het terrein zelf zijn privé paviljoenen waar uitgenodigden dansen en eten en op de weg rijden koetsen en ruiters soms met twee per paard en de dames in amazonezit.
Er is ook nog een grote kermis.
We verlieten de terreinen om in de buurt nog van een sangria te genieten en een hapje te eten.
In België gaat het vriezen en hier is het morgen 37 graden.