Hiken langs de kust bij Doëlan

21 juli 2020 - Moëlan-sur-Mer, Frankrijk

Ik had in een wandelgids een klifwandeling gevonden op maar een uurtje rijden van ons huisje.We hadden de wandeling iets ingekort en parkeerden onze auto in Thamec waar we een wandelroute volgden tot aan de kust , hier bereikten we de GR 34. Deze wandelroute volgt de volledige kust van Bretagne. We kwamen inderdaad een koppel trekkers tegen met rugzakken maar de meesten waren er gewoon voor een korte wandeling. De streek is niet zo gekend en het was er vrij rustig. Er staan af en toe bankjes dus was het leuk om daar even van het uitzicht te genieten. We kwamen net te laat in Doelan aan om nog eten in het restaurant te krijgen dus na een drankje namen we de route naar de auto en zochten we een bakkerij op wat dichter naar de autostrade toe. Daar hadden ze een picknicktafel om onze gekochte taartjes en koeken te verorberen met een fris drankje.

1. Gaston:
    22 juli 2020
    Prachtig!
  2. Christiane TITECA:
    23 juli 2020
    Die naam zegt me niet direct iets,maar het zal wel indrukwekkend geweest zijn!Op het uiterste topje van de Finistère waren we geweest ,maar regen en geweldige wind deden ons vluchten!Mooi,ruw en authentiek is het alvast wel!Groetjes