Vannes

20 juli 2020 - Vannes, Frankrijk

Sylke heeft een tekenbeet van vorige week al . We hadden het met een tekentang verwijderd,maar nu zat er een kring rond dus moesten we naar de dokter. 3 weken zware antibiotica om de bacterie die de ziekte van Lyme veroorzaakt te verwijderen. Gelukkig heeft ze verder geen last.
Na dat bezoek besloten we Vannes te bezoeken. Het was hier vrij druk dus deden we onze mondmasker aan. De meesten hadden er al eentje op want telkens je hier ergens binnen wilt ,moet je een mondmasker op, dus is het gewoon handiger om die op te laten.
Vannes heeft een leuk historisch centrum vol met fantastisch leuke winkeltjes en cafeetjes. We volgden de wandeling en gingen eventjes de kerk binnen om de glasramen te bewonderen.
Aan de haven vonden we een bar met strandstoelen en genoten we van een verfrissing in alle rust. Daarna nog kuierden we langs de omwalling met de wondermooie tuinen en keerden we terug naar het huisje om nog wat te zwemmen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gaston:
    22 juli 2020
    Beterschap voor Sylke en en gelukkig kan ze nog meegenieten.
  2. Christiane TITECA:
    23 juli 2020
    Ik herinner me nog Vannes van de tijd van toen!t’Zal ook wel nog veel veranderd zijn,maar zoals jij het beschrijft blijft het alleszins heel bijzonder!Sylke moet dat absoluut blijven opvolgen,ook jaren later nog! En Gerben blijft maar altijd heel goed meevolgen!Groetjes