Filtosa,Proriano,Sartene,Roccapina

11 juli 2017 - Porto-Vecchio, Frankrijk

Eerste werkje vandaag: croissants en koffiekoeken gaan halen bij de bakker . Dat is 5 minuutjes stappen! Na een lekker ontbijtje hebben we de auto ingeladen en dan zijn we vertrokken naar het zuiden. Na heel wat bochten kwamen we aan bij Filtosa waar we een wandeling langs de Menhirs maakten.Sylke en Gerben vonden de ezel interessanter maar t is echt wel leerrijk. De volgende stop was Propriano met een leuke haven. Sartene is echter veel leuker, een historisch stadje waar we een lekker slaatje hebben gegeten. Toen we terug in de auto stapten hadden we bijna onze billen verbrand. Na weer heel wat kronkels, ik had ondertussen al beslist om geen spuitwater te drinken, kwamen we aan in Roccapina ,pas op dat staat niet op de Gps maar het ligt gewoon langs de weg. We hebben daar in de snikhete middagzon een wandeling gemaakt en t was echt wel stijl. Gelukkig werden we beloond met een heel mooi uitzicht. Daarna reden we verder naar onze Villa die niet ver van Porto Vecchio ligt. Het is hier heerlijk we hebben een fenomenaal uitzicht over de baai en terug een heerlijk zwembad.